Saturday, February 13, 2010

Bila Ayah Bergambar Sakan!!!!


salam again...huhu..harini macam rajinlah pula nak hupdate belog nie..wee~...ermm..kali ini nak story mory about my ayah yang terchenta pula..actually awal februari haritu..ayah and ma' adik mucuk, Si Luna pergi ke Tanah Tinggi Cameron ( uwaaaaaaa..sedih tau tak dapat ikut..saya sibuk dengan kerja)...so hasilnya daripada sana banyak lah gambar-gambar yang di snap oleh si Luna....itu harus ok....gambar die jer beratus..so dari yang beratus tu terselit juga gambar ma' ayah yang memang tak suka bergambar ni...hehhehe...tapi not bad...ada juga pose-pose dari ayah yang sempoi gitu...ahaks~..u rawk Dad!!!....credit to Luna sebab skill mengambil gambar semakin terserlah...ok..ok..saya faham nanti kita kumpul DUIT yer deyh beli Nikon D60 kalau ada duit lebey kita rembat D90...hahahhaha....(verangan yek~).....
.
.
.
So let's layan gambar-gambar ayah yang saya pilih untuk letak dalam belog saya yang tak seberapa nie...:)))))
.
.
SPECIAL DEDICATED TO MA' AYAH
( ENCIK ESA BIN IBRAHIM)
.
.
pemilik BINTANG Sagittarius
( 19121952)

Ayah Suka Bonsai...


Again wif' Bonsai


Eceh..dah macam kulit album penyanyi pulak..hehehe~

Senyum lagi Pak Esa..senyum..snap..snap...

aik...belum ready kot ni..tak senyum pun!!!

Bergaya..gaya...gaya....

Termenung pulak Pak Esa ni

Ingat ibu eh...:)))))

Sempoi...

Silang kaki tu yang tak tahan...eheh..

Pandangan dari Sisi

Kat Kilang BOH

Rehat Jap...

Rambut panjang ok..Rawk!!!!!

Smoking...smoking...smoking....



Ni yang tak tahan..huhu...low Angle...

// Terima kasih ayah sebab didik saya sehingga berjaya..tq....saya takkan susahkan ayah lagi selepas ini....


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails