Monday, September 5, 2011

KEPUTUSAN HATI



ku tak tahu mengapa aku
begitu sulit melepasmu pergi
ku tak tahu mengapa aku
begitu sakit melepas dirinya
mungkinkah aku terlalu memaksa
jika ku ingin ada keduanya
yang aku tahu aku cintai dia
yang aku tahu begitu pula dirinya
tak habis-habis ku curahkan
isi hatiku tuk keduanya
tapi mustahil bila ku terima semua
biarkan ini jadi keputusanku
ku rasakan sekarang ku coba sendiri
karna tak bisa ku memilih
aku coba sendiri
ku tak tahu mengapa aku sulit melepasmu
ku tak bisa untuk memilih

:: Semoga Tuhan memberikan EE petunjuk untuk mendapatkan kebahagian yang hakiki.Berusaha untuk kebahagian yang sebenar di masa hadapan.Setiap dugaan dihadapi dengan kekuatan..Insya Allah.Sentiasa beristikharah kepada Nya.Setiap yang berlaku ada hikmahnya yang telah ditentukan oleh Nya.Sentiasa berdoa dan terus berdoa.EE ...please strong...u can face it.Do the right and smart desicion.Amin.Barakallah ::

EE : Please be Strong and so on..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails