Friday, March 12, 2010

Just Da' THREE Of Us...:)))

salam all...nak cerita sket tentang life sejak akhir-akhir ni...maklumlah dah tinggal bertiga yang SINGLE kat rumah..huhu....Chiechie dah duduk rumah sendiri..Bear dah duduk rumah mak mertua nya...:))))....so yang tinggal kat rumah Saya, Cuya and Eila..ermmm..budak berdua ni suka mengpow saya..amboi-amboi....layankan jerk~..saya kan kakak yang terBAEK..eheh....terasa sangat rumah sunyi bila dah tinggal bertiga jer...ayah and ibu adalah tapi mereka pun penat sejak dari majlis kenduri perkahwinan Ajun dan Chiemuk last 2 weeks....takpelah bagi ayah and ibu rehat-rehat....kami ?!!!!...pantang ada masa sengang bermesralah 3 beradik....tapi kalau cuya kerja..tinggal saya dengan si mucuk tu....kerjanya hadap MYSPACE takpun Si MUKABUKU...ermmmm...adei...Semalam baru jer pergi bawa mereka makan Sizzling kat Jusco (gambar akan di upload kemudian yer)...berhappy-happy sesama sendiri...huhu....yerlah saya pun masih sibuk dengan kerja...dah lama tak keluar bersama-sama si mucuk berdua tu...Apa-apapun kami happy tapi seriously terasa sunyi sangat-sangat sebab Ajun n Chiemuk takde ( padahal Chiemuk menyewa selang berapa rumah jek!!!...:P ).....so layankan jerlah gambar KAMI yang tak berapa nak JELITA~ni...tak setiap masa gambar yang diambil muka kena maintain chantek and melets......huhu.....mostly capture by Eila....saya belikan Kotak Klik2 tu just for her to be a photog!!!.....ermmm selain hobi kami yang suka posing-posing sampai lebam...ok..chillS~....:))))))))))))))))))

tembumnya pipi saya...apakah maksudnya ini??!!!

Muncung Itik

Peace..peace..Klik..klik..

The Mirror and three of Me...in Blacky Mode..huhu..

We and Mama Terchenta...TerBAEK!!!

We @ Malam Berinai Chichie and Sam

We @ Ajun and Shasha Sanding Day

Candid !!!!..Muncung Itik lagi..Kenapa suka buat mulut camtu sekarang ?!!
MOTIF ???!!!

// Saya sayang Ayah, Saya sayang Ibu, Saya sayang Ajun & Shasha, Saya sayang Cuya, Saya sayang Chiechie & Sam and Saya Sayang si Mucuk Eila..muaxxxxxxxx..Saya sayang DIA juga <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails