Tuesday, March 16, 2010

Muka Saya Di Blog Shopping Online..Huhu


salam...:))))
gud Tuesday...huhu..
saja nak mention kat sini yang muka saya di blog shopping online :
Memang suka beli kat dua- dua butik ini..sebabnya semua tudung-tudung yang dijual kat sini chantek, melets, vogue dan up to date..
Saya pula penggemar Tudung Syria and anak tudung
jadinya inilah butik yang terbaik untuk mendapatkan
tudung syria yang saya adore itu
(seperti kata liah..saya suka perkataan yang awak guna ni----> adore..huhu)
ok so kepada yang suka dengan tudung-tudung yang terkini
rajin-rajinlah singgah ke dua blog ini..
till then...chills~ <3
.
.

Butik Avicenna
( Owner Yatti Omar)

Butik Edast
( Owner Edast)

ON3NI3 : Sekarang dah ada anak tudung 3 layer..cam best nak try...melayanglah lagi duit mak..:P

2 comments:

  1. patut la makin sumbung skang bdk nie...da jd model rupenyer....kihkihkih... :p

    ReplyDelete
  2. pade penggemar tierack pulak jgn luper singgah di sini yer ;p

    http://londondeals-tierack.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails