Saturday, February 13, 2010

About Two Weeks From Now...:)))


Salam ouls...ermmm...nak update sket about ma' adik-adik weddings..huhu...2 minggu dari sekarang...:)))..dah dekat sangat tarikhnya..semakin sibuk dengan persiapan and kerja ofis saya juga banyak..gimana ni om!!!..takpe...checklist ada...kena setel one by one...make it fluently...yes i will ( pray to Allah)... actually semakin dekat hari weddings ni..saya berdebar-debar juga..(heheh..cam gue pula maho weddingnya..:P)..taklah berdebar for majlis lah i mean..2 pasang pengantin ok...huru hara mak nya...mana dengan makanan,goodies, dan many2 of benda yang nampak remeh tapi kena buat gak for majlis nie....Kad jemputan telah di edarkan cuma for my side jer belu lagi..i belum edar kat kawan-kawan office semua..( nanti ye u ouls...nanti i pass pada semua...).....
Lagi senang kalau i TAGGING je kat FaceBook...tapi tulah lebih manis if masing-masing dapat kad aite ?.... neway tangging atau i pass kad pada u ouls semua..i ikhlas ok jemput..sila lah datang ke teratak ayah & ibu saya di Taman Desa Baru pada
28 FEBRUARI 2010
.
.
.

wish fo ma' adik - adik

© Ajun & Shasha ©

AND

© Chiechie & Sam ©

©©Selamat Pengantin Baru..©©

©©©Semoga Berbahagia dan Bijak dalam menguruskan RumahTangga..:))©©©


JEMPUT DATANG YER KAWAN- KAWAN


©ESMAFAIZUL & NOR AISHAH©
©ESMASULIZA & ISSAMUDDIN©


28 FEBRUARI 2010

PETA KE RUMAH PENGANTIN ( RUMAH AYAH SAYA !!)

UNTUK RENUNGAN BERSAMA
( NEXT ENTRY~ )

SENARAI JEMPUTAN.....:))))

// Harus Bekerja Kuat for this Majlis..pray..pray..pray...:)))))..

ON3NI3ISME


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails