Monday, February 8, 2010

breath again !!!!..yippie..





adik mucuk saya, Eila
( eppy burfdey dear !!!)

zaman leh rehat -rehat tak banyak kerja...:P

salam ouls...lamanya rasa tak menulis kat blog nie...ermmm....sangatlah bz hingga ke hujung minggu pun masih bz lagi dengan persiapan kahwin adik-adik saya...takpelah semua kesibukan ini akan berakhir jua...eceh.....neway...nanti saya akan marathon aktiviti yang berlaku sepanjang Jan 2010...kena susun balik semua aktiviti untuk menulis..neway yesterday burfdey adik mucuk saya...Eila @ Luna...hepi burfdey dear..sweet 17teen....FOCUS on u're SPM.....jangan noty2....buat ayah & ibu hepi k dear..muaaxxxx...

nanti saya akan upload lagi entry yang best-best....i will..i promise myself to write..write...
sigh....:D

// sorry pada sesiapa yang tak suka kepada certain entry saya yang mungkin terlalu terbuka kata mereka..terbuka ke..huaaaaaa...sesiapa sahaja boleh berkata apa-apa sahaja...u oul deserve for it...:)))..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails