Sunday, February 14, 2010

THANKS AI...:))))


©©©©©©©©©©©©©

salam..ermmm..baru tersedar dari tidur yang lena.....
sleppy...:)))).....
sedikit penat tapi happy dan puas...
siang tadi berjumpa dengan AI
thanks a lot for give me a wonderfull day..
sweet & lovely...
tak terfikir untuk sehappy seperti hari ini...
Thanks AI..
Thanks juga menghabiskan masa yang agak singkat dengan saya
tapi amat bermakna...
rata satu Melaka kita jelajahi...
mungkin tak sama seperti dulu tapi saya gembira...
Makan bersama..Gelak bersama...Nangis bersama..
Saya tahu awak sakit...
Kuatkan hati....Saya ada bersama dengan awak..
Even jauh atau dekat..
Yang Penting awak tabah dan kuat yer...
I'll pray for you AI...
saya tahu susah but awak kena tahan..
dan lawan ianya...
Selamat Rehat Sayang...
Kuatkan Hati Yer Sayang....
Saya tahu apa ada dalam hati awak....
Saya akan sokong awak walaupun KITA jauh...
Tak pernah sedetik dan sesaat pun..
Saya Lupakan Awak...
Ada Keizinan Lagi...
Kita akan Berjumpa Lagi..
Makan Sekali Lagi Bersama....
Gelak Sekali Lagi Bersama...
Nangis Sekali Lagi Bersama..
Ermmm..Lupa...
Specky Sekali Lagi Bersama...
Makan Mc Flurry Oreo Guna Straw Sekali Lagi Bersama...
Harus!!!!!!
:))))))
Sweet Dear...Walaupun Sekali Sekala...
Saya Takkan Lupa Tentang Hari Ini...
Thanks AI
Thanks A Lot..:D
IMYSM...ILYSM......
©©©Muaaaaaaaaxxxxxss©©©


:))))))


By Him
©©©©©©©©©©©©©

// hari yang indah...indah...indah...adakah hari yang indah lagi esok..harap Tuhan berikan ianya lagi..amin...tq Allah..:)))..for this day...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails