Thursday, November 12, 2009

KU INGIN TERBANG....

salam....esok 13 Nov 2009 aku ingin terbang ke Pulau Langkawi..yehuu..sangat teruja..sangat seronok..this is the 1st time naik flight...(Air Asia je..tu pun nak kecoh).....takpelah at least kapal terbang kan...dari tak pernah naik flight langsung....Semoga semuanya selamat.....amin...Bukan heran sangat pun nak ke Pulau Langkawi sebab masuk ni dah 3 kali aku pergi sana...yang paling terakhir aku pergi sana last year....bulan Dis 2008....tapi yang aku herankan ni sebab nak naik Air Asia (BURUNG BESI berwarna MERAH ietu..wee~).....leh berangan sekejap jadi Dania...eheh~...

Ini Burung Besi Warna Merah itu...
(ihsan dari Google Image)
Esok aku akan bertolak dari ofis ku,Wisma Negeri ke LCCT.......dalam around pukul 3 petang camtu...Flight aku pukul 6.35 petang ke Langkawi...uishhh..sangat teruja..:)...harusnya bergambar sakan aku dengan gugurl PHTJ..yehaaaa~......ok...doakan semua selamat.....:)....

p/s : Tunggu hasil posing-posing aku bersama gugurl PHTJ di next entry..wee~..:P

Me,

ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails