Tuesday, November 24, 2009

Wedding Planner!!!

salam...ermmm..tengok tajuk pun dah menggerunkan...Encik Esa dah beri tanggungjawab kepada saya untuk mengepalai majlis perkahwinan adik-adik saya pada Feb 2010..
Ayah : Long.. u lead majlis.....
Me : Uish..mampu ke along..
Ayah : U can do it...

uishhh..nampaknya tak lama lagi..ermm..bolehkah saya untuk menguruskan majlis ini..bukan 1 pasang but 2 pasang...hee~....untuk permulaan 1 sesi perbincangan akan diadakan bersama-sama semua ahli keluarga saya (ayah,ibu,saya,bear,cuya,chiechie and eila).....ermm...saya harus bekerja keras for this majlis...HARUS!!!!!!.....tak lama lagi..mana nak cari warna tema...nak hias bilik pengantin,,kanopi, si tukang masak for majlis,juruphotog,kad kahwin,goddies...and many many more...uwaaaaaaaaaaaaa.................macam saya pula yang nak kahwin......hopefully semuanya berjalan lancar..operasi akan bermula sekarang !!! maksudnya NOW!!!!...


p/s : To Bear n Chiechie...along happy untuk kamu-kamu orang..:D...akan pastikan majlis kamu-kamu orang berjalan lancar..

Me,
ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails