Saturday, November 28, 2009

Nur Kasih Last Episod..

salam...morning...bangun pagi tadi..
tiba-tiba teringat dengan NUR KASIH malam tadi...
akhirnya bahagia juga Adam dan Nur Amina
setelah begitu banyak dugaan dan rintangan yang dilalui....
Ya aku pun harus kuat seperti Amina....
hapuskan segala kekecewaan di hati ini...
Hidup mesti diteruskan....
Looking forward...forward...forward....:)....
.
.
.
.
DAN
.
.
.
setiap kali aku tengok NUR KASIH ni juga aku teringat pada DIA
yang semakin jauh dari hidup aku....
aku doakan yang terbaik untuk dia...
NO MSG.......NO CALL....NO MORE...NO MORE...
mungkin dia bahagia dengan kehidupan dia sekarang....
ermmm..berbalik pada cerita NUR KASIH malam tadi...
drama televisyen yang terbaik aku pernah tonton..ever...
banyak pengajaran dan ilmu aku dapat kutip (hehehe....betul ke ayat ni..KUTIP)
dapat diambil dan diaplikasi dalam hidup aku...:)))..
yang baik untuk aku perbaiki hidup aku juga...
Kesetiaan Nur Amina pada Adam memberikan impak pada diri aku..
TAPI...
kesetiaan aku yang ditunjukkan pada DIA...
tak berbaloi pun....
DIA tak menghargai..
DIA memandang remeh...
DIA tinggalkan kesakitan...
DIA benci aku dan buang aku terus dari hidup DIA..
DIA buat itu dan ini pada aku....
YA...Aku masih ada family yang menyayangi diriku...
ADA
.
.
.
AYAH * IBU * BEAR * CUYA * CHIECHIE * EILA
CHACHA* SAM
Terima kasih kepada mereka-mereka..
Mereka lah UMBRELLA saya kini dan selamanya.
Along shayang kamu-kamu ouls...:))))
.
.
.
Tak Lupa pada kawan-kawan aku
Mereka penguat diri saya untuk teruskan hidup aku...
( AYU * DAYAH * LIA * NAZA * NURUL * KAK IZAN)
mungkin kalau nak listkan kat sini...memang terlalu ramai...
kawan-kawanku semuanya supportive..Yaa!!..u ouls RAWK!!!!!!
(yang tertinggal untuk aku tulis disini jangan berkecil hati ya..)
kamu-kamu masih yang terbaik dalam hati saya
FRIENDS FOREVER..EVER...wee~
.
.
TAPI
aku tak nak lupa pada 2 orang ni...
Mereka juga sangat baek dan supportive....
Orang-orang yang aku cari bila aku SEDIH..
.
.
FIRST & EVER..
NORAZIMMAH MOHD DARUS
(statusnya sudah PUAN yer..jangan marah yer SAGI GIRL)
nanti aku belanja ko MCD..wee~:P
.
.
SECOND..
MR.F
(Naza yang beri nama nie..eheh)
Thank u for all u're advice..
u're attention for me...
u're give me happiness...
Saya mendoakan yang terbaik untuk kamo jua ya dong!!!
.
.
.
Last but noT least...
(ya aku selalu guna ayat ni untuk menutup tulisan aku)
FOR
SOFEA n MAK
Along selalu mengadu kat FEA n Mak jua....
SHAYANG mereka JUA....
EVER.........muaahhhhsss.....
ADIOSS!!!!!!
..................................................................
p/s : Setelah apa yang aku lalui untuk hampir 9 bulan ni...kesedihan..kekecewaan...KOSONG...baru aku sedar ramai lagi yang masih sayang dengan diri aku...:))))...thanks ouls...SAYA JIWA GEMBIRA....muaxxxxss..
ME,
ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails