Monday, November 16, 2009

Langkawi 2009...:)

salam.......hola kawan-kawan..erm penat dan lenguh-lenguh badan rasanya harini....semalam baru tiba dari Langkawi....supposenya flight pukul 8 malam tetapi telah didelaykan selama 1 jam suku..makanya pukul 9.15 malam lah baru kami berlepas dari Langkawi Airport(saya menci untuk menunggu..satu penyeksaan)..erm...SAYA MABUK UDARA..sangat menci juga~..sampai ke pagi ni masih terasa lagi mabuk-mabuk nya...mengalahkan ibu-ibu mengandung di ofis saya yang naik flight sama...wee~..akhirnya pukul 10.20malam baru mendarat di LCCT..Dari LCCT naik bus ke ofis di Wisma Negeri...pukul 12.45 malam tiba di ofis...hampir tidak sedar sebabnya sepanjang perjalanan aku tertidur...sampai lupa nak call my daddy for pick up me..ampun daddy..dah nak tiba tol Ayer Keroh baru anakandamu ni calll....tapi takpe along percaya dengan kehebatan ayah untuk drive dengan kadar segera untuk mengambil along..cam Formula 1.hehehhee ..akhirnya pukul 1.00 pagi juga aku tiba kat rumah dan dapat berjumpa dengan tilam dan bantal2 bucuk aku yang ditinggalkan selama 3 hari itu....

saya suka shoot ni..wee~ taken by me

Kalini aku pergi untuk mereleasekan tension aja...adegan membeli belah dan memborong coklat-coklat yang enak itu serta barang-barang yang dihajati adalah secara biasa-biasa aja disebabkan poket dompet aku tak berapa nak banjir dengan duit..hee~...anyway...trip diteruskan juga dengan semua gugurl PHTJ yang gila bergambar..bergambar sampai lebam..hee~...tak cukup dengan digital kamera..ditambah pulak dengan kamera handphone masing-masing dan kali ni up satu lagi....camcoder by Miss Naza...wah alah-alah tourist gitu...tak lupa specky di atas kepala masing-masing...huhu..bab bergaya bagi kat mereka-mereka ini...:P (ampun ya kawan..kak syisyi mengatakan yang benar aja..eheh)...banyak gambar telah diambil (berlambak-lambak hingga tak tahu mana satu nak diupload)...nanti yer saya upload di next entry.....:)...... sementara tu layankan jer gambar yang satu ni....


me yang ke'mabuk'an udara :

ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails