Wednesday, November 11, 2009

SANGAT RHENDU DIA...:(




Saya sangat rindu kat dia ini..tapi die dah jauh..jauh dari saya.....jauh sangat..dan die telah pilih jalan hidup dia sendiri...hopefully satu hari nanti die sedar dan kembali ke pangkal jalan..kesian pada parents die....:(...apa-apa pun....saya cuma nak beritahu kat dia :

1. Saya tetap sayang awak sampai bila-bila..:(

2.Jaga diri awak baik-baik walaupun saya tahu setiap kali saya cakap macamtu awak akan cakap saya sibuk....

3.Saya tahu setiap kali saya sms atau call..awak cakap tak kenal saya..tapi sebenarnya awak kenal saya yang sms atau call awak tu (walaupun saya guna number yang berlainan).

4.Saya harap sangat awak akan berubah walaupun awak cakap jalan hidup awak dah GELAP!...semua benda boleh diperbaiki dan diubah yang penting diri awak sendiri yang kena berubah dulu dan nawaitu awak....

5. Saya akan tetap ingat 'relationship' kita yang dulu...segala memori indah & buruk yang awak tinggalkan....

6.Last sekali...jaga diri awak + ingat solat (hopefully) + ingat mak & abah awak (walaupun awak benci mereka) dan ingat awak tetap dalam HATI saya ini.

p/s : harini genap 9 bulan saya tak jumpa awak..:(

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails