Wednesday, December 2, 2009

ABANG @ AWAK

Salam all…sejak malam Isnin tempoh hari saya
memang rasa rindu
pada DIA..
(Azril Iman Yusof @ Bob)
Rindu senyum DIA
Rindu bau DIA
Rindu suara DIA
Rindu nak tengok DIA
Rindu Semuanya
DIA..DIA…DIA..
Yang dah jauh dari pandangan mata saya sekarang !!!
.
.
Ni membuatkan mood saya untuk ber’text’ di hset dengan
MR.F
tak berapa nak baek dan berjalan lancar…
Ya! Saya minta maaf yer Mr.F
Memang bila saya teringat dan rhendu DIA
Mood saya dengan orang lain
akan berubah serta merta
KEJAMKAH SAYA?!!!!!
.
.
MR.F
Ermm…saya kenal dia apabila kawan adik saya
pas nombor telefon saya
Pada Mr.F…
30 JUN 2009
Tarikh pertama Mr.F ber’text’ dengan saya…
Salam Perkenalan katanya..
Arh..masa itu saya tak hiraukan
Salam Perkenalan ini
Yang saya tahu melayan perasaan kecewa dan rhendu saya
PADA
DIA…DIA…DIA….
Sekali lagi KEJAMKAH SAYA?!!!!
.
.
Dari hari ke hari persahabatan dengan Mr.F berjalan dengan begitu baek
Walau HAKIKATNYA!
Saya masih ingat DIA…DIA..DIA…
But Mr.F..saya ikhlas ya kawan sama KAMO
Cuma saya belum memikirkan lagi untuk
KOMITMEN yang BARU!
Walaupun kamo shayang saya!!!!
DAN
Saya panggil kamo ABANG!!!!
Arh….Shayang…
Sebenarnya saya sudah jemu dengan perkataan ini…
Sudah jelik!!!!…
Mungkin sebab DIA telah mengecewakan saya
dan beri kesan mendalam dan tersangat dalam
pada HIDUP saya..:((((((
TAPI
Umpama kata kawan-kawan baek saya semua
HIDUP MESTI DITERUSKAN….
Kita kena menerima orang yang sayang KITA!!!!!
HARUSKAH..
saya perlu hati-hati kali ini
HARUS…
Umur sudah DUA TUJUH….
:))))))…..
.
.
.
Rentetan dari mood saya yang tak berapa baek tadi
(Sindrom Pra-Haid mungkin..heee~)
Mr.F dapat mengesan…
SEBAB
Saya panggil dia dengan panggilan
AWAK
Dan
Bukan ABANG!!!!!!
Ya saya lebih selesa panggil Mr.F
AWAK…
Bila saya panggil Mr.F
ABANG
Saya terasa perlu ada komitmen dengan Mr.F
Walaupun
Hakikatnya TIDAK!!!!!!!!
Bukan saya nak bunuh perasaan sayang pada
Mr.F
Tapi
Saya belum bersedia untuk itu….:((((((
.
.
Lantas petang semalam saya dapat message dari Mr.F
“ ADA GSE BZA X PGLAN ABG GAN AWAK..”
.
Saya cuma mampu balas message dari Mr.F begini
“ADA GSE BZA X PGLAN ABG GAN AWAK..NAPA TANYA MCMNI.MARAH SY EK.WPUN
XPANGGIL ABG.SAYANGNYA TETAP 43% YER”
.
Mr.F balas message saya kembali
“TQ AWAK”
.
.
Erm…sayang saya pada Mr.F baru 43% (mungkin sebagai KAWAN!!!)
TAPI
Sayang Mr.F pada saya
???????
Banyak Deyh…
78%
(Banyakkah ini..KEJAMKAH SAYA tak balas sayang itu seikhlasnya)
.
.
Saya selalu berfikir adakah Mr.F IKHLAS SAYANG saya…
Dalam masa yang sama saya MASIH SAYANG pada BOB
Saya dah malas nak kecewa lagi
PENAT..PENAT…PENAT….
.
.
*END*
p/s : 30 Nov haritu genap 5 bulan saya berkawan dengan Mr.F..pantas masa berlalu..
ME,
ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails