Sunday, December 13, 2009

TERIMA KASIH UNTUK KESAKITAN INI....enough!!!

Sedih..benci....geram..sayang..rindu..semuanya bercampur menjadi satu...while tulis post ni..mungkin hati ni dah cool sket sebab marah dan kecewa dengan si DIA itu...yang saya tak faham kenapa dia masih nak menghina saya...Saya tahu awak benci saya...tapi adakah saya menggangu hidup anda..yang saya tahu awak yang ganggu hidup saya...yang saya tahu everytime awak msg n call saya just nak minta pertolongan $$$$$...if saya cakap takde...awak akan marah..marah..sumpah seranah saya..halo..where are all of u're friend.....pergilah minta pada mereka yang boleh menggembirakan dan membahagia anda...Oopps...tak lupa pergilah juga pada cewek baru awak tu yang katanya lebih hebat dari saya..saya tak marah pun awak ada yang baru..GO AHEAD!!!!!...saya dah terbiasa diperlakukan oleh awak sebegini....Awak selalu fikir diri awak betul dan mahukan KESEMPURNAAN...ok it's fine to me if awak tak boleh get along with me tapi please don't hina-hina me anymore...SAYA ADA PERASAAN OK!!!!..awak tahu membenci dan menghina saya aja...GEMUK...isu ini selalu dibangkit...Fine..jangan satu hari nanti kamo datang melutut kembali pada saya..Dulu kamo tinggalkan saya..Bila saya dah comfort sendirian..u came back to me..merayu untuk bersama kembali....but this time NO MORE!!!!...saya dah tak sanggup lagi....Selamat tinggal kekasih hati...walaupun saya sayang kamo...saya harus tinggalkan kamo..tinggalkan juga untuk berfikir tentang kamo.....tinggalkan untuk rhendu kamo...tinggalkan untuk ingat kamo....tinggalkan semuanya...harap kamo bahagia...just past by ure last msg to me:
.

" Aku tramat benci tgk diri kau..Jauh sekali brbnding atie
wlaupun dia ada ank sorg..
Klah.Aku xblh msg kau.Aku bnci prmpuan gemok
mcm kau.Bye"
** Terima kasih untuk ini AZRIL IMAN YUSOF...
.

Terima kasih tuhan untuk pengalaman KAU berikan kepada hambamu ini..Aku banyak belajar tentang life,love and perangai orang juga..Terima kasih juga mempertemukan aku dengan Azril Iman Yusof....if tak bercinta dengan dia aku tak menjadi kuat dan belajar sebegini...tentang kesakitan ini..amin..amin..amin....setiap perbuatan ada balasannya....aku tak nak menangis lagi..aku hanya mahu tersenyum....:)))))))))))))..sepuas hati aku.......
.

p/s: Luna cakap kat saya..biar karma datang pada bob...baru dia tahu langit tu tinggi atau rendah...:))..saya bukan nak mendoakan yang buruk-buruk kat awak Bob..tapi saya harap awak sedar satu hari nanti..jangan buat orang lain macamana awak buat kat saya..TUHAN MAHA ADIL..

ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails