Monday, December 14, 2009

Saya Penat..Saya Letih..Give Me Energy!!!!!!

Saya sangat penat...Saya sangat letih...ramainya nak melayan orang amik borang kerja kosong kat MPHTJ...almost 600 lebih borang telah diedarkan today!!!What the...ramailah manusia yang beratur..dah macam audition AF plak..tak menang tangan saya melayan semua yang datang untuk amik borang..yang bertanya itu..yang bertanya harini..dahlah awal pagi saya jadi operator jawab semua pertanyaan kat telefon..hiks~ my PPT ada elaun tak untuk jawab telefon..hee~ rasanya talian am PHTJ yang paling hotline today....:))))))..Sampai tak sempat nak makan jaga borang harini..dahlah nak kena tempek muka kat kaunter tu....cover muka..cover senyum..senyum kena ikhlas...hahhahahaha....cover my Syria lagi...huhu..dengan karenah-kerenah orang yang mengambil borang...ada tu tak hengat amik sampai 10..gilo ko apo..bagilah peluang kat orang lain..nasib baik tadi takde yang bertengkar berperang vagai...uhuks......:P....
For me tak tahu lagi nak stay kat PHTJ or berhijrah ke MPHTJ..Saya kena buat keputusan yang amat bijak untuk masa depan saya..let's change WANIE!!!!..go go chaiyok...ermm kalau ada rezeki saya insya AllaH...amin..amin..amin....:)))))...
Oklah saya maho masuk tidur...esok mahu berdepan dengan gelombang kedua dengan manusia yang ramai itu....eheh....yang maho mengambil borang kerja kosong kat MPHTJ...sebelum tu nak layan Awan Dania sat....ada half and hour...then zzzzzzzzzzzzzzzzzzz~..:))))...nitezzz..sweet dream sume.....

Kaunter PHTJ dah kosong
pukul 17:57 petang tadi..:)))
(kalau tak cam audition AF ramai seyh)



Saja nak tempek gambar ni..bagi motivasi sket..
hee~ esok nak pakai baju chantek2 lagi..maho jaga kaunter..
MOTIF?!!!!

// Kawan-kawan saya...siapa yang nak amek borang sila ke Wisma Negeri, Aras 3,PHTJ...one form one person yer...tak boleh lebey2...tak larat dah...nak print out form

ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails