Monday, December 21, 2009

SABTU YANG PENAT

Sabtu yang lepas...hari yang sangat memenatkan...jalan-jalan sambil windows shopping dalam keadaan hujan yang sangat-sangat lebat..dan memenatkan kaki menekan clutch dan break Cik Viva..uwaaa....sampai Mahkota Parade pukul 1.45 petang..pukul 2.30 petang baru dapat parking kat basement Mahkota..adeiii..jawap...lenguh kaki makcik ditambah-tambah dengan rasa nak terkucil yang tak dapat dibendung lagi...cramp kaki saya!!! ngeee~....
First thing yang saya buat yelah cari tandas..hhehehe..tidak tertahan rasanya nak terkucil..huhu..adik-adik saya melayan aja ..laju deyh saya berjalan mencari Mr.Tan...geggege.....So ativiti haritu berjalan lah melenguhkan kaki and mencari barang-barang for hantaran adik saya..ermmm.. at last tak banyak sangat beli barang..lenguh kaki jer lebey~..at last seterusnya..jeng..jeng..jeng.masa untuk makan ..hehehehe...At Johnny's Restaurant..nyum..nyumm..yummy....:))))))) Thanks Chiemuk and Sam again...suka belanja makan...suka...:))))



Jam mencari parking


@ Johnny's Restaurant


Budak Nakal @ Akid


The steamer..Jom makam steambot..nyum..nyum


Sam dan Chiemuk
(thanks a lot belanja mamam)



Me..:)))))))


The Menu Set


Johnny's Food has no preservative!!!!!


Chocolate Shake!!!!


Slurp...slurp..slurp.....


My Ice Lemon Tea


BBQ Chicken Rice


Steambot Set


Hot & Spicy Fried Rice


Mee Hun Tomyam...berasap !!!!!


Chicken Wing..superb!!!!

1



2


3


4..and ready to serve...
berbaloi-baloi..eheh...

*END*

ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails