Thursday, December 10, 2009

PIZZA HUT LAGI!!!!!

hola...
semalam lepas balik dari aerobik
( penat tau...lama tak aerobik pancit saya!!!!)
receive message from Chiemuk..
"Kt ner nk ge bli piza hut "
adei.......
saya pun jawab
"Kat bt berendam kan ada"
Chiemuk:
"Ye la aku plak nk naik pe"
Saya:
"Ko katmana ni...aku dtg amik terus g"
Chiemuk:
"Dkt rumah la"
Saya:
"Ok tgu kat rumah"
Chiemuk:
"Ok"
.
.
Then saya pun teruslah melunjur Cik Viva saya ke rumah.....sebab dengar jer Pizza Hut
terliur pula rasanya..hahhahahah!!!
Sedangkan baru lepas aerobik ni...
Cam cuya cakap..
" Rugi jer ko aerobik harini long...dah pasni ko nak melantak.."
:))))))))
Rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari
heee~...
Tapi kena kontrol lah makan tu
kira kalori
hehehhehe...
So sampai-sampai jer kat rumah terus amik Chiemuk...
We all pergi berdua jer....
Thank a lot Chiemuk n Sam
belanja Pizza Hut nie..
( Ibu kata apalah yang sedap sangat Pizza Hut tu cam lempeng je~..heee)
Hehehe..ibu saya bukan penggemar FAST FOOD...
:)))))))
Hasil order malam tadi
=
2 boxes ROYAL MASALA + 1 box Hawaiian Chicken + 1 box Island Supreme
=
RM 83.00
( huhu..terbang duit ko Chiemuk..tak sanggup Kak Wan..:P )
.
.
So mari kita tengok adegan berphotoshoot dengan Pizza Hut
wee...
(seperti biasa Mr.Nokia Exp.Music saya in action!!!!muaaxxxxss)


Pizza Hut..Online Orderings...:))))


Tempat amik order yek..


Sedang menunggu ordernya
( Maafin saya..heee~ tudung syria terbang lagi waktu ni....ALASAN!!!!!)


Chiemuk nak juga pose ..
( Kena amik gambar dia...die tukang belanja..heheh..next time belanja lagi yer)


RM 83.00 including taxes..wee~ $$$$$


* BEFORE *
While waiting dapat air...hehehhe...
orang Pizza Hut tu bagi


Folk, knife and Spoon
Perfect Combination!!!


*Pizza Hut *


New Promotion



The Menu...so yummmy....
Be carefull with the calories..



*AFTER*
Hehehe...yang depan tu cawan air saya yer..Kering...
Haus mungkin pas aerobik..wee~


Is it our order ????
Owh no order kami belum siap...
Have to waiting..


YeaY!! Our order..4 boxes....


Royal Masala..
Saya suka ini..nyum..nyum...


Island Supreme


The Plastik
( haha..gewdiks nak amik juga)

Licin yer..tinggal kotak jer..
Berselera family saya..
Termasuk ibu yang kata Pizza cam lempeng tu
Hiks~

* Chiemuk bermurah hati bagi 2 boxes pada jiran kami *
Murah rezeki adik saya yang cute ini
AMIN..

ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails