Saturday, December 26, 2009

END YEAR SAYA.....

salam semuanya...erm....baru bangun tidur...tak pernah rasa penat semacam macamni....tadi nak buka mata pun susah..nak lelap mata senang jer..hiks~....badan pun lesu jer...sakit sana sini..nilah hasil penangan kerja office yang tak pernah habis dari awal Disember haritu...ni semua gara-gara nak jadi Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya (MPHTJ)....Ngee~..penat..penat..
penat..sangggggat!!!!!..kerja yang tak henti-henti macam marathon..ermm..menunggu lagi kerje saya sebagai wedding planner adik-adik saya..ermm...amanah tu..kena lakukan juga....sabar ye adik-adik along...along akan setelkan semuanya..bagi along setelkan ofis dulu eh...:)))...pastu baru pasal kenduri kahwin kamo-kamo dua orang..so sabar deyh!!!!...


Gara-gara ini saya sibuk sampai end year!!!!

Pagi tadi pun kena pergi Dewan Seri Negeri..ada Majlis Perlantikan dan Angkat Sumpah ahli-ahli Majlis MPHTJ..ermmm...sebagai penonton jer..diri sendiri tak mampu nak jadi ahli majlis lagi...huhu....layan kan...so far tak ramai yang datang..maklumlah hari cuti..lagipun semalam Krimas Day...so mesti ada yang dah start cuti since khamis haritue...saya je kena kerja (actually semua staff PHTJ kena kerja..:)))) )...nampaknya lagi 5 hari jer nak 2010..ermmm..harus setelkan macam-macam benda...orang atasan tahu beri arahan jerk....yang bawahan ni harus terus setelkan kerja....takpe...gain experiences...:)))))))....

Dari tempat duduk saya....Masa ni Ketua Menteri belum
sampai lagi..Have to wait...:)))


Majlis dah bermula..Ketua Menteri sedang
berucap.....

Ermmm..lepas difikir-fikir rasanya tak cukup lagi 5 hari nak setelkan semuanya....kerja.....ermmm..but kena juga siapkan..saya suma berdoa semuanya berjalan lancar...:)))))..amin...esok mungkin kena ke ofis lagi habiskan semua kerja-kerja tertunda..yeahhh!!!!..harus....




Mungkin ni rutin saya sampai
end of this year...uwaaaa...


// Menjelang hujung tahun..sekejap jer masa berlalu...rindu kat dia..ermm.....:((((.dimana kah dia......waktu ni masa last year saya dan keluarga dia bercuti di Langkawi...tapi sekarang semua itu tiada lagi..redha..pasrah...terima ketentuan ini...:(((

ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails