Wednesday, December 9, 2009

DECO..DECO..DECO....KAPAL KARAM!!!!

Benda ni terjadi last weekend masa hari Sabtu...
erm..penat plus plus....
Ni semua gara-gara Chiemuk n Bear nak kahwin Feb 2010..
Ayah decide nak renovate rumah mana-mana yang patut...
ermmm..operasi kapal karam dan pembuangan
benda tak pakai..
SAYA SUKA BUANG BENDA-BENDA YANG MENYEMAKKAN MATA SAYA
at last mesti ada adik-adik saya akan tanya
" Long mana barang aku kamo letak..tadi aku tengok kamo kemas-kemas "
hehehehhe...
jawap!!!
dalam TONG SAMPAH!!!
.
So layankan lah fotoshoot KAPAL KARAM ni yer..
:)))))
(Semua gambar hasil dari Mr.Nokia Exp.Music baru Chiemuk)

Bear tengah pilih barang-barang dia yang mana nak buang


Sangat dedikasi memilih barang dia..Ikut saya BUANG kan aja!!!!


Timbunan baju-baju yang bawa keluar dari GOBOK BURUK!!!

Tak cukup kat sebelah sana..Sini pun ada timbunan baju gak


Sini pun ada gak..Masya ALLAH~


Tukang buat rumah di balik dinding..hehehe..tengah menyimen..
Kitaorang panggil die "WAK"

Cian ayah saya penat~..sampai tertidur


Yang ni berdua bila dah penat..takde kerja lain..HSET..SMS..SMS..

Cian Mr.Nokia Exp.Music saya...Kat sini dia terselit...


Huhu..muka tak siap (Tak mandi lagi~..bucuk..bucuk..)sorry SYRIA saya terbang masa nie..:P(ALASAN!!!)

.
.
CENDOL
Asalnya kitaorang (saya dan chiemuk) nak beli ABC dekat Kota Laksamana.
lepas penat-penat kemas semua..terliur lah juga nak ABC
hehehhe...
tup..tup.. sampai jer kat Kedai ABC Kota Laksama tu
(dekat-dekat kedai ASAM PEDAS POKOK BESAR)
TUTUP pula...
hampehlah...
At last g beli Cendol kat JAM BESAR depan STADHYUS tu
(hee~ betul ke ejaan stadhyus tu)...
dapatlah gak cendol walaupun tak dapat ABC
so
jom slurp..slurp with Cendol~
:))))
( lemak...lemak...santan tue~...)

Cendol anyone?...:)))

Tak tahan tengok cendol ni..matahari pula tengah

tegak atas kepala...

Dahlah belum mandi sibuk nak pose dengan cendol...:P

Tukang belanja cendol..tq Chiemuk..muaxxxxxxxxxxs


Gewdiks~

At last cendol habeshhhh!!!!
*END*
ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails