Thursday, December 10, 2009

SAYA HARUS INSAF.....:)))))

Salam all..
buhsan-buhsan malam ni just nak share info about Herbalife.
lately berat badan cam naik lah pula...
since raya haritu.
kerjanya asik makan..makan..makan..dan lagi dan lagi..
hee~..cam bertahun pula tak makan kan..:))))))
ramai yang dah tegur..huhu..
SAYA HARUS INSAF!!!!!
Aerobik pun dah jarang nak pergi..
hahahahha...
Badan pula bagaikan dipam-pam...
lemak-lemak degil disana sini dan sinun jua....
.
.
Actually saya dah menggunakan produk Herbalife since 2007..
yap saya bepuas hati...
1 month masa guna this product saya dah turn 8kg...
saya gembira masa itu..berbaloi-baloi...:P
lagi-lagi ada orang yang push suruh saya kurus
(ini kenangan lama...:((((( )
.
.
I have a coach..Nama dia Joanna...
Dulu saya selalu buat follow up dengan die...
Timbang berat,ukur lilit pinggang,punggung,lengan,paha dan kawasan-kawasan
sewaktunya dengannya...
So bila ada result saya happylah even turun 1.5 per week..
masatu rajin gila ber'aerobik' bersama kawan-kawan terchenta..hiks~..



This is Joanna Cheng




Joanna BEFORE & AFTER..:))))
.
.
So kat sini saya share the info of product Herbalife yang saya ambil..
ermm....saya mulakan dengan first product



FORMULA 1 NUTRITIOUS MIXED SOY POWDER
* Menyediakan vitamin dan nutrien penting
* Shake pengganti sajian lanjutan ini padat dengan protein dan
nutrien penting
* Mengandungi 19 vitamin dan mineral
* 9 gram protein soya dan 18 gram bila dicampurkan dengan susu atau
susu soya setiap hidangan campur serat untuk menolong anda
berasa kenyang dan puas
* Boleh membantu anda menghilangkan, menambahkan atau mengekalkan berat badan
(Kenyataan-kenyataan ini belum dinilai oleh Pentadbiran Makanan dan Ubat AS.Produk
ini tidak bermaksud mendiagnos,merawat,mengubati atau mencegah sebarang penyakit)
* Mempunyai lima perisa iaitu French Vanilla, Dutch Chocolate, Strawberry, Tropical Fruit
and Cappuccino
.
.
2nd Product
FORMULA 3 BLENDED SOY & WHEY PROTEIN POWDER



* Suplemen protein menolong menghalang rasa lapar

*Suplemen protein tanpa lemak yang mudah dibawa kemana-mana untuk mengawal rasa lapar dan pengurusan berat badan yang menyihatkan.

* Campuran soya dan protein proprietari

* Mudah dibancuhkan dalam shake, sup dan sos

* Menolong membina dan mengekalkan jisim tubuh tanpa lemak

.

.

3rd Product

SHAPEWORKS TEA MIX

* Untuk kebugaran dan pengurusan berat badan

* Campuran teh segera kalori rendah yang enak ini membantu anda kekal
bertenaga dan segar sambil anda menguruskan berat badan anda

* Mengandungi antioksida dan teh hijau termogenik

* Boleh dinikmati panas atau sejuk

.

HOW TO USE HERBALIFE

.

.

2 bottle per day = 4 litres.

peace~

The Complete set..


:))))))
*END*
ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails