Tuesday, December 1, 2009

♣ ADIK KU WEIRD ♣



Katanya HUJAN itu Kesedihan….
Katanya PANAS itu Kegembiran…
Katanya LAPAR itu means mahu kan Air…..
Katanya DAHAGA itu means mahu kan McD….
.
.
Bila dia panggil ALONG..ALONG…ALONG..
Makanya
Aku kena melagukan “Rindu..rindu…aduh sayang merindu “
(lagu ini bila dia sangat rhendu sama Mr.Kelip dia..wee~)
.
.

Bila dia peluk aku dia akan berkata begini..
“Bestlah peluk kamo ALONG..Gebu-gebu “
(hait menci aku deyh..)
Maksudnya
Lemak-lemak degil aku sudah Berlebihan
Sendiri kena Faham….
.
.
Bila dia kata KETAGIH DONUT
Makanya
Kena segera start enjin My Greenie
Dan terus ke BIG APPLE ya~…
HARUS….
Boleh aku tumpang sekaki untuk menikmati Donut yang gebu itu..
Plus
Menambah lemak-lemak degil di badan aku ini..
(bila deyh maho INSAF!!!!!!)
.
.

Bila Mama kata begini tentang adik aku
“ When she say YES means YES
But
When she say NO means No
Like Her Father”
Maksudnya
Adik saya degil OK!!!!!!!
.
.
Dia sangat suka bangat sama ELMO
Sampai stoking kakinya harus ada ELMO
Penyangkut telefon bimbit nya jua ELMO
Patung Peluk waktu tidurnya jua ELMO

Tshirtnya jua ELMO
This is a song…la..la..Elmo Song….

Stoking Elmo Adikku

Penyangkut telefon bimbitnya


Elmo (adik saya punya )

Pooh ( saya punya..ini kenangan dari DIA .:(((( )
Barney ( adik saya punya


Tshirtnya yang ELMO jua
.
.
.
Katanya padaku lagi
Bila dia mula angkat tangan
Dan
Menggenggam Jari-jarinya
“ ALONG kita kena TABAH”
Walaupun
Deeply the heart are Crying…crying and crying….


DIA....
Namanya LuNA
@
Eila Lively
@
ESMASUHAILA ESA
………………………………………………………..
Itulah dia adik aku
Yang
WEIRD
*END*

p/s : Aku buhsan time menulis ni di rumah malam tadi....lalu terhasillah penulisan ini..pagi ni copy dan paste ke blog ni..

ME,

ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails