Thursday, December 24, 2009

Borang Kosong Setel!!!..Weekend Yang Penat Sangat......

salam all..rasanya lama sudah tak update blog..since dari minggu lepas..saya sangat bz yang amat.....penat..letih....sakit-sakit badan..mungkin ini agaknya harganya yang harus di bayar apabila bekerja dengan PHTJ.....sket hari lagi akan menjadi MPHTJ (Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya)...ermmm...proses pengambilan borang jawatan kosong di MPHTJ telah pun berakhir harini 24 Disember 2009..pukul 5 tadi..lambakan borang jawatan kosong ni dah penuh satu bilik..atas meja..bawah meja..tepi dinding...ermm....penuh..sampai dah tak leh jalan dah...huhu....gerun gak tengok....ada harapan ke untuk saya apply jawatan yang lebih tinggi dari sekarang..hee~...apa-apa pun rezeki ada di mana-mana ....kalau tuhan dah tulis itu rezeki saya...ermmm...dapatlah saya...kalau tidak makanya saya stay aja kat Perbadanan...no need lah to go for MPHTJ......hari-hari pulang malam sebab bebanan kerja banyak sangat...mana dengan nak layan kaunter..nak layan jawab call lagi....buat surat lagi..jadi jurutaip yang paling berjaya lagi....hehehhehheh..(Undang-undang Kecil saya tak habes taip lagi..wee~)...habislah hari isnin nanti nak kena compile dah...:D..........ermm esok kena kerja lagi...dan lagi..dan lagi...takper kalini berbaloi-baloi....OT DIBAYAR!!!!...yeahhhh!!!.....hasil penat lelah..amin...amin...tapi tulah tak berapa sen pun dapat..lepaslah duit minya Cik Viva kot....ngeee~.....ermm,,tq to all kawan-kawan office semua...for our TEAMWORK...i really appreciate it..Walaupun lately ni macam saya banyak masalah personal...but kerja diutamakan....Gud Girl....:)))......Erm...tak taho nak mengomel apa lagi..sangat penat..i need sleep..i need sleep....esok maho gunakan tenaga lagi...uwaaaaaaaaaaaaaaa.....u can do it girl....:)))....peace....



Mari berphotog jap sementara tunggu faks running


Iklan Jawatan Kosong MPHTJ


LAMAN WEB PHTJ


U Oul...letak borang yang lengkap kat sini yerk!!!!


Tengok tu kerusi pun tak berapa nak betul dah..hahahahah....



Ni abang POSLAJU yang hantar...masa hari Selasa.
then semalam n harini lagi banyak POSLAJU
semua pasal borang jawatan kosong
BERGUNI-GUNI BEB



Hee~ saja nak tempek gambar si comel ni..
Dia datang kat saya while tgh tulis en3 ni...
Nama die KOJAN
( Sagi Girl sila bangga yer....saya tempek gambar anak anda)
tapi camne die leh terlepas datang rumah saya ni..
UMI DIA TIDUR KE????!!!!...:P

ON3NI3ISME

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails